Karnival Keusahawanan, Modular dan 1Malaysia


7-8 Oct 2011 belangsung nya Karnival Keusahawanan, Modular dan 1Malaysia. wait, dah tkar kot nama program nih jadik Karnival Modular, 1Malaysia dan Keusahawanan. marahlah org2 E-Tech. Apa lg, sbb E-Tech yg paling byk kuarkan duit!

whatever!! none of my bsiness. giler r.. boring kt sini. nk jenjalan xde membe nk ajak. ada assisstant pon xgna. bkn nk bantu aku. pergi meronggeng pk dia. agknya tugas dia sbg pensyarah xsepenting kawan2 dia kot. ada ke patot dia g men game td mlm. then, langsung xbermlm kt sini. hotel tpt kitorag menginap. baran jer aku rasa. sudahlah. xnk menginap. sudah. dia nih sama jer.. ngn org yg xbertanggungjwab terhadap tugas yg diberi.

melampau n marah tol aku rasa. geram jer.. mebi dia xnk bertgas ngn aku kot. oke, fine.. aku leh jer buat sorang2. xde masalah pon..

eleh waktu siang bukannya AJK Penginapan n jamuan bknnya ada apa2 keje pon... boleh blah lah ko..






Category: 3 comments

3 comments:

sheta said...

assisstant ko lelaki ke pompuan? klu lelaki, kompomlah ko kena jalan sorg2 jugak. kuikuikui~
Memang meriah karnival tuh. Banyak khemahnya.
Tp tataulah kenapa, aku yg pigi sekejap pun buleh rasa bosan weh. Ahaks!

ShimM said...

assistant lelaki. hmm.. akhirnya, dia tingal kt bilik hotel yg sama. ni bkn kes jengjln/berteman ke hapa. juz jlnkn tugas penginapn jer. mula2, bila dia kene tinggal sengsorang sbb ada sorang student xdtg, dia g menginap kt pat len dgn alsn ada game n takot sengsorang. grrr... fine, ur leisure instead of ur work!

second day, aku confront dia n mtk dia tinggal kt bilik hotel yg kosong. apa bole wat, dah byr kn.. at least dia ada kt hotel leh kejutkan student. last2, aku give up n let him stay ngn membe2 staff jer mlm ke 2 tuh. xde mslh pon.

yap. jd bosan klu xde paper nk wat~ siyes!

ReeNaJoE said...

sabor jelah jemah oi..nak buek camne dah mmg perangai beliau spt itu *tiba-tiba*

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..