Mystery Nine.. sapa yg wat???... (^_^)

heh heh.. Nine is my laptop's name.. jgn terkezut naa.. ada mystery to be solved nih. gini citernyer.. time aku godak Nine satu ari tuh, aku terjumpa a dokumen yang as far as i can recall, i've never create it! langsung xde memori aku penah taip n save that particular dokumen pon.!!. pelik, tp benar.. yg menambah mystery nyer citer nih adalah Nine sentiasa bersama ngn Beri sbb aku xkuarkan pon dr kete.. pastu, Nine also PASSWORD PROTECTED!!!.. haaa... kn pening paler nk jawab... kunci? of kos lah aku pegang.. kecuali klu my dad nk gn, mestilah abah yang pegang, then pasti akn dipulangkan semula pas gn.. huuuu... misteri.. misteri...

nth malaon mn yang masukkan doc tuh dalam laptop aku. gilo. aku tengok tarikh dokumen tuh dicipta. 24 julai 2010!! dohh.. its on my birthday! aku langsung xingat klu2 aku ada save dokumen tuh b4. plk tuh save dlm My Document plak tuh. giler ... aku beser nya save kt deskstop jer.. luar biasa nih.. xkn lah aku berjalan mlm, taip dokumen tuh n then save dlm My Document kott... isk.. cam xlogik. seingat aku.. aku xde masalah berjalan dalam tidur nih. lagiponn.. dokumen tuh dicipta waktu siang!!

igt2 balik.. 24 july tuh aku kt kg.. n aku bawak balik laptop tuh ke rumah.. ada kemungkinan salah seorang adek aku yang taip n masukkan dokumen nih. tol x? hmmm... pelik... tp benar.. itu jer penjelasan yang paling waras i can come up with.. xkn lah my mom or dad.. xmungkin.. they don't know how to work with computers.. hmm..

isi kandungan dokumen tuh plk sedehh semacam.. pelik jer.. amende nth... balik karang aku tanyer adek2 aku lah.. eeeee... baca sendiri lah.. aku lampirkan jer kt cni.. bg mereka2 yang giler genies tuh, help me solve this mystery..

Inilah dia keratan doc tuh. Tgok kt simbol smiley tuh. (^_^). bkn style aku tuh...
Type: Microsoft Office Word 97 - 2003 Document
Size: 23.5 KB
Date Modified : 24-Jul-2010 1:20 PM
Pages: 1

(^_^)
 untuk pengetahuan korang, aku xpenah wat simbol nih sepanjang hidop aku. n disebabkan dokumen nih, aku dah stat gn simbol nih... heeee...

hah!!! u know wat, i think i know the answer to this f**k**' riddle.. becoz.. on 24th July.. the person who actually use Nine is... hah haaa.. aku akn pastikan kebenaran nya jua nanti... apa ke jadahnya taip ayat2 cam pelik tuh.. dah buang tebiat..???? nk mampusss....????? <ayat ini ditujukan kepada org yang giler boring sampai menaip isi kandungan yang menggelikan ketiak n tapak kaki aku nih. heh>

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..