Kerenah Si Mamat Lembut

Last saturday aku g Penang. Pesta Bola Jaring. Join membe2 lain jer nih. heh. bertolak ari jumaat pagi n sampai semula ke bumi Jempol dlm kol 2 pg lebeh. huh... dlm bas tuh dah mcm kutub utara rasanya. sejuk giler gaban. gilosss..

nk dijadikan citer. sampai kt tpt kejadian, iaitu USM Penang. sedeh aku rasa melihat telatah my opposite gender 'lembut' n merenyam ngn kaum sejenis derang. sedeh tahap nk membedal seguni derian kualiti D24. apa la yang  mendorong derang nih berkelakuan sebegitu rupa? lembut ala2 sotong kering di penyidaian jer aku tgok. berbulu bulu mata aku. huh. menyakitkan mata yang memandang. lebih aku rasa xpuas hati bila kebanyakan yang lembut nih hensem. body pon sedap jer. bapak pakej tuuu... tp, tersia2kn.. rugi... btol2 rugi... huuuu... ada gk yg dah siap pakai baju pompuan n act like one. ngn payung... skirt.. hish! nauzubillah!!

Ingatkan leh cuci mata.. emmm... akhirnyaa... kaciwa... huuuuuu....

ada saja yang merekrut ahli baru klu kt universiti tuh. aku xde la berkawan ng org2 spesis 2 alam nih. sbb aku akan sentiasa rasa xpueh hati nmpk golongan2 ini kt mana2. tp, kadang2 tgok aksi n telatah derang agak menghiburkan hati gk. apa tak nyer... boleh buat bantai gelak tengok aksi xberapa nk pompuan dr derang. badan da tentu badan lelaki, tp, masih nk pakai baju pompuan.. muka plk xble blah. ada gk yg nk bergaya lembut, terlintuk sana terlintuk sini xkena tpt. dohhh... apa sebenarnya yang mendorong golongan ini menjadi sebegitu? adakah kerana faktor genetik, mmg dah keturunan cik pon, disumpah, atas dasar ajakan rakan atau mmg mereka yang memilih jln tersebut?

beberapa tahun lepas, time aku giler boring kt umh. time tuh aku still stadi lg. aku belek2 laman2 web yang ada novel free yang boleh aku baca. huh... terjumpalah aku satu website nih. NIZAM ZAKARIA. mungkin ada yang kenal nama nih. sekarang mamat nih bukan sahaja post hasil penulisannya kt laman web dia tuh, tapi, dah bukukan novel gk, menulis skrip drama dan mengarah skali. huh! masalahnya org yang begini berbakat turns out to be.. meminati kaum nya sendiri..

aku belek profil mamat nih sebab aku ske giler hasil penulisannya macam Mata Kucing n Dua. tup tup aku jumpa koleksi puisi dan sajak dia yang memuji2 n xkurang gk yg mengatakan kekecewaannya dgn insan yang pernah disayangi nyer. terus terang kt situ dia tulis jantina insan yang pernah disayangi! hmmm walau apapon, aku ske hasil penulisannya. jujur n xhipokrit! drama spaQ, ADAM 1,2,3 n byk lg kt tv tuh adalah garapan hasil penulisan skrip mamat ni lah. pape pon aku tetap menyokong hasil penulisan mamat nih walaupon aku sdr xpenah pon membeli novel2 dia. heh heh. leh dapat free.. wat per beli. ye dak? heeee..

berbalik kepada peistiwa kt penang tuh, ada satu kejadian yg bg aku klaka la.. dr rasa xpuas hati sbb kebnyakan mamat pakej yg men bola jaring tuh lembut walaopon pakej diri derang, mak aii.. terbaik di pasaran u..., aku jd ketawa sendiri... heh heh... pas abes game staff kkjns, bermakna dah abeslah sumer game. so, kitorang gerak ke bas la yang dah lama tunggu tuh. lalu kt segerombolan mamat lembik nih. ada ke patot.. dari celahan aksi gedik derang tuh, ngn sore kepit xhenggat, ada satu suara yang sengaja dijantankan kata, "woi, awek woi.. kontrol jantan, kontrol jantan". pastu stat la derang sweet2. aku yg jln sesama membe2 kkjns len stat sengih2 n gelak2. aku tgok si zu pon gelak2. membe2 len aku xtau la derang cn ner.. nth dengar nth x.. iyer la. masing2 pon dah penat. heh heh.. klaka la derang nih. terlalu selamba sampi rasa nk tonyoh ngn sambal belacan jer mulut derang yg bersore kepit tuh. heh heh

nk tambah sket lg.. haah.. aku ada membe yang mmg berkawan ngn golongan nih. dia kata golongan nih mcm manusia yang lain. ade hidop sendiri. kerjaya yang terjamin n keluarga sendiri. juz dr segi seksuality derang agak celaru jer.. hmm.. mmgla.. knn... lgpon, derang nih sgt menjaga membe2 derang terutamanya yang pompuan.. derang also a very good friend. memahami hati wanita g2.. heh heh.. xnk komen panjang sgt. karang kene masuk ISA plak. heh. walaupon, ada byk lg mende nk tulis kt sini. cau cin cauu...!!! yeah!!!
Category: 2 comments

2 comments:

RaUDaH said...

mak ske tulisan ko nok...alahai...mak pon ske sgt kat nok!!eheh....

ShimM said...

awwww.. xkoser mak, nyah.. nok nih masih adek2 lg.. masih byk kene blaja dr mak.. lebeh2 lg dr segi menggedik n merenyam.. k..

haa.. mak pon ske giler kt nok n penulisan nok.. keeelllllaaaaassssss g2... aahaaaa....!!

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..