Aku nk balik.... (_ _'')

aku semakin xde mood. except GLOOMY jer memanjang. knp? senang jer jawapannya.. aku rindukan rumah kt kg (yg dipenuhi people whose very close to my heart n very dearest to me)... rindu berada di kalangan family members kt kg... walaupon along perangainyer xpenah nk berubah... cam tu gk.. tp, segan sket aku nk akui, ada masanya aku merindui along walau hati aku keras mengatakan, "he deserves to be hatred". apa yg nk dikata? he's my brother.. darah daging beb.. benci pon xkemana.. lg2 mak yang sama.. bapak yang sama.. n adek beradek yang lain..????? huuu... rindunyer ngn korang... berbual kt tepon pon xcukop rasa nyer nk kurangkn walau 1/3 rasa rindu nih... mak... abah... xyh kata lah berapa byk aku rindukan derang.. sampaikn aku rasa miang nk dengar sore abah mara aku (dgn cara nyer yg cool jer tuh)... rasa rindu gk ngn bebelan mak (yg selalunya semakin didengar semakin rasa annoy). huuu...

Nk balik kg.. huuu… serasa separoh jiwa ku telah pergi.. aku kene balik to rejuvenate my energy.. yooossshhh!!!! tuh jer energy boost yang aku perlu.. hmmm... aku ingat, ngn spend time with friends leh ubat rasa kekosongan nih. Tp, aku silap.. memang la hepi enjoy ngn friends, tp, aku rasa semakin sunyi bila berseorangan. Aku rsa kosong.. hambar… tiada keriangan. Sukar tertawa apalagi menggaritkan walau segaris senyuman. Aku rasa hidop terlalu tawar. Tp, at least, bila dengar sora mak ker… abh ker.. adek2 ker.. terubat sket… tp, sekejap jerh.. boring tol. Menyampah ngn rasa sunyi yang membelenggu nih. Huh.. I need a supplement to cure this ‘illness’, is there…???

Aku dah amek cuti untuk cuti sebenarnya.. yang membolehkan aku bercuti d kg hujung minggu nih. Tp, disebabkan kepentingan diri aku sendiri, aku cadang xnk balik hujung minggu nih. Instead, juz balik minggu dpn jer tros. Penting kn diri sendiri kn aku nih..? huuuu… dan dengan itu, aku terpaksa menanggung natijah merindui dan sayu sepanjang hari2 bekerja minggu ini dan minggu dpn (pasti kesayuan ini akn semakin trok).. kesian… pd diri sendiri... semangat aku semakin menjauh pergi rasanya...

sebenarnya, aku rasa sian sgt ngn membe2 yang mebi rasa aku nih annoying n weird sbb asek gloomy jer.. xmcm selalu.. asek sengih cam kerang busok n ketawa at things yang kadangkala mmg xklaka n xperlu ditertawa atau disengihkan.. sehingga.. menerbitkan rasa annoy sesetengah org.. heh.. sorry la kwan... it can't be helped.. aku dah try nk heppi... tp, it doesn't last long.. sbb aku akn gloomy balik after that and the worse part is, it actually gets even worse each time aku try to be happy. aku kene bercuti kt rumah family aku tuh dulu before aku boleh pertahankan prestasi aku dlm kerja n with others.. huuu... sorry guyss.. sorry everyone... sorry best friends... sorry... sooo so sorry...

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..