Ikan Bakar Penang

huh.. best giler dpt mkn ikan bakar. kt Penang plk tuh, huh,,, best, superb!! kitorang kuar ramai2 ari tuh. meshi, kak mim, kak marina, mizah n aku.. huuuu.. meshi lah yg ajak kuar with her nice friends. aku yang mcm malas nk kuar join gk at last. best, mmg best! Meshi n her friends yg belanja.. heh heh.. mkn sedap ditambah ngn free, mmg terangkat lah juadah n kepuasan mkn ari tuh. tq meshi, kak mim, n kak marina!! u guys r da best..!!

what else can i say? let these pictures does the talkin'!


pas mkn ikan bakar, kitorang p layan midnight movie. pas bincang2, akhirnyer kitorang tgok citer Salt lakonan Angelina Jolie. b4 masuk wayang kitorang sempat beriadah ringan ngn jaringan basket ball kt pusat game bersebelahan ngn lokasi wayang tu jer. huh! best, n terbaek! yeah!!

masuk wayang, habes berpeluh2. heh heh.. yg xsedapp nyer.. aku ni haa.. asek sakit perot jer.. nk ehem2 la.. apa lg.. dohh.. time memula sampai kt mall tuh aku dah stat sakit prot dah tp, aku relek dulu sbb xtau mana toilet. mizah yg nk beli kasut membawa semua org ke dlm sebuah kedai bahagian kasut wanita. aku yg menahan sakit perot tanyer kt kak mim mana toilet, dia kata, "ita baru pegi. xpa, pegi sesama, karang sesat. tunggu sat". ok, aku jenjalan sekitar kedai tuh. konon2 pilih n try skirt. makin lama, makin aku xtahan, membe yg nk beli kasut pon amek masa yg lama nk pilih kasut yg dia berkenan, akhirnya aku gtau meshi aku nk g toilet n tros g sorang... jauh gk perjalanan ke toilet tuh..

dlm toilet enset bunyik.. dohh.. mana sampai aku nk jwb.. aku plk tgh ada 'urusan penting' nk setel. relek lu.. semua kol jd miskol. enset aku 2 aku sangkut kt penyangkut pintu. mmg xtercapai dek tgn lah jwb nyer.. kuar toilet br aku kol balik meshi n carik derang. derang risau aku 'hilang'. meshi lg lah.. huuuu.. aku explin la yg aku ada 'urusan penting'. tu yg xdpt angkat kol. kak mim teros jdk cikgu kt c2 gk bg aku tunjuk arah cn ner nk cr jln klu sesat! klaka!! heh heh.. semuanya sbb aku salah turn bebenarnyer.. bkn nyer aku sesat or hilang.. heh heh.. sori lah kt korang..

berbalik kt wayang. pas masuk wayang tuh pon, sambil menunggu wayang stat aku sakit perot lg.. huh... seksa gk aku rasa. nth apa la nasib aku asek sakit perot jer.. huuu.. salah mkn ker??? nth lah... seb baek, sakit tuh xmelarat. esok pg nyer aku dah ok dah.. huuuu... alhamdulillah. klu x.. cn ner nk men? heh heh.. walaupon aku juz men kejap jer. tp, ok lah gk.. dr xmen langsung. dpt gk sijil men bola jaring!! kih3. best..
Category: 3 comments

3 comments:

RaUDaH said...

syimm..patotla ko slim..asek membuang jer keje ko ehh..hahah..2 hr ni pon aku 'mencret'..sbbnyer aku mkn megi kari..pastu mkn popia sardin ngan cili api potong..giler ko..mmg t'mencret la aku subuh td...

ReeNaJoE said...

ni musti sbb mkn x basuh tangan dulu neh..tangan penuh kuman e.coli....taula makan free tp jgn lupa wat cam dlm iklan tu "Wash Your Hand"

ShimM said...

odah: hah hah.. sistem penghadaman aku setakat nih beriperasi ngn baek. tu yang jadual perkumuhan aku pon 'padat' kadangkala. heh heh. itulah kn, salah mkn sket, mulalah perot nih berbakti 'membuang' toksid yang xdiperlukan. bkn salah mereka. itu yang penting.. mereka hanya 'membantu'...

k yana: sy dah basoh tgn kak, tp ye lah.. darah manis kn.. kuman pon ske.. huuuu.. apolah nasib..

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..