Lara Hati Pencinta Sepi ~1

tajuk dah mcm tisu muka.. tangkap leleh lah tuh kunun.. tp, lek luuu!!.. jgn melatah xkene tpt.. korang baca dulu, then judge.. eheh.. aku just try menyelami feeling sedeyyhh tuh cn ner.. komik pendek nih BUKAN berdasarkan pengalaman aku k. DIULANGI, BKN DARI PENGALAMAN AKU.. so, korang jgn ingat aku ngh membazir tisu sbb kesat airmata or hingus tau.. ok.. korang jgnlah judge penulis n pelukis nyer.. tp, judge hasil karya ini sajer k. walau lukisan ku ini bak "melukut di tepian gantang" dan juga "hidup segan, mati xmau", tp, aku wat sendiri tauuu... heh

one more thing, aku mintak klu korang ske.. sila taip ON COOL ke 85888.. untuk mengundi aku k.. ahaks!!  klu korang xske.. sila tinggalkan komen membina/menjatuh/membebel/mengarut korang kt ruangan komen ek. k, aku cau cin cau keh.. terima kasih, n wassalam..

majulah seni untuk diri aku sendiri n negara malaysia terchenta! ihik3...

sebelum terlupa, ENJOY!!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ - SHimM MaMiN -

LARA HATI SI PENCINTA SEPI






 Episod seterusnyer...


U  tau x, u dah buat i 'mengharap' pada U?

U tau x, betapa HANCURnya hati I bila dengar berita pertunangan U? 

U tau x, betapa PILUnya hati I bila U masih........


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ - SHimM MaMiN - 

Nantikan sambungan nyer ok.. heeee....

to be continued...

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..