selesai sudah.. shotkos ku...

alhamdulillah.. selesai sudah.. aku bersyukur sgt2.. n also berterima kasih sgt2 kt membe sekolej yg membantu. huuuuu... ucap terima kasih sejuta kali pon rasa nya xcukop nk puaskn perasaan gratitute aku. terima kasih byk2 kak juma.. nordin.. rizal.. korang sedar atau tidak, korang telah menyelamatkan aku dari kegagalan mengadakan shotkos asas words n internet nih. huuu.. xtau nk balas dgn apa. xper, klu korang perlukn bantuan, juz tell me k.. insyaAllah, aku akn membantu seadanya..
Category: 2 comments

2 comments:

RaUDaH said...

huhu syimm..congrats atas kesuksesan ko tuh..huhu..time ko msg hr tu aku kat jusco..tgk wyg..ko ckp paking x de ekk..weekend mmgla jusco pnuh..kne pndai2 la..

ShimM said...

tq odah... asek2 pon g jusco.. sekarang ko mesti dah boring kn ngn jusco tuh? heee

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..