sakit gusi..

huuu... sakitnyer gusi aku.. p la klinik.. huuu.. saba r jer lah. ckp mmg senang. aku nih yang takot dokto gigi mmg la susah nk ke klinik. dulu time aku sakit gigi pon aku leh selamba tunggu gigi tu berlobang besar n xtahan sakit br aku g klinik.. huuu.. susah tol bila dah fobia dokto gigi nih. sekarang nih gusi aku plk sakit. adoi laa.. xtahan menanggung sakit tp, still xmau g jumpa dokto.. huuu...

gigi aku yg lobang pon belom aku tampal. ari tuh g klinik kerajaan kt pt raja. g ngn mak. kebetulan mak nk cabut gigi, aku pon pln nk tampal la gigi aku nih b4 melarat. tp, klinik tutup plk. derang g ke sekolah. cabut gigi budak sekolah. huuuu.. tros terbatal pln nk tampal gigi.. yang semakin besar lobang nyer.. bkn senang aku nk peroleh kekuatan g ke klinik gigi nih, tp, leh plk xde rezeki aku nk tampal gigi.. nih nth biler laa jwb nyer aku nk tampal gigi yg semakin berlubang..

itu kesah si gigi atas belah kiri. nih sakit gusi bahgn bwh, dua2 belah kiri kanan plk tuh. huuu... yg senmbah kesakitan, longgar plk gusi aku nih.. huuu.. sabar je lah.. sakit nyer masyaAllah.. dah byk kali gusi nih merenyam sakit b4 nih. tp, aku tahan sakit jer.. pastu, lama2 sembuh. nih pon aku nk tunggu gusi nih sembuh sendiri gk. huuu... lambat lg nk sembuh nih. adoi.. nk mkn pon sakit sgt sampai aku rasa cara aku mcm dah mcm nenek tua dah. huuuu.. nk kunyah makanan pon dah xleh..

aku nih layak mkn bubur je laaa..!!! huwaaaaaaa... sob3.. sakit nyer..!!!!!!
Category: 4 comments

4 comments:

RaUDaH said...

oit..smela..skrg ni gigi geraham aku skit..mlm td mkn wajik mak mertua aku wat..pastu mls nk gsk gigi..heheh..tanggungla skitnyer sndri..

ShimM said...

hahaha.. seksa tol bila sakit gigi nih kn.. aku nih rasa nk demam pon ade ni haa.. adoi la.. tp, lapar punyer psl, aku bantai mkn jer.. heh..

wajik mak mertua ko wat ker.. hmm.. mesti sedapp.. tu lah.. sape soh malas gosok gigi..? haa.. PADAN MUKA HANG!! kah3

RaUDaH said...

weh..time skit gigi ni la ko leh mkn bubur mc D..sdp gak..hehehe...tp knyg kjp jer la..

ShimM said...

mcd pon ada bubur ka? hoo.... br ku tahu.. masalah nyer... nk ke mcd kene g seremban dulu. insyaAllah, xde aral aku nk dtg pat ko. makne nyer.. serprise!!!

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..