Boring nyer akuu.. huuu...

Boring nyer hujung minggu nih.. hmm.. nk g tengok karate kid ngn goh. Tunggu goh gtau bila nk pegi. Heheh aku men tenet dulu. Hmm.. mebi mcm minggu lepas, ari ahad. Heheh.. xde hal jg.. this weeked, meshi’s gone to sungai petani with azrin. Bwk student.. Bertolak ari jumaat sampai senin. Ari selasa plk, cuti perjalanan. heheh. sempat lg dia bg aku kunci n igtkn aku panaskn enjin kete n siram pokok bunga. Heh heh.. insyaAllah klu aku xlupe.. heh. hr nih aku igt, klu x, xberpanaslh enjin keto meshi n xbasahlh pokok2 bunga kau tu meshi.. heee...

huuuu... still, boring giler... what should i do??? Tuh yg men tenet kt opis nih. Heh.. sempat lg aku basuh bj, well.. cam beser laa.. Bkn susah, juz malas jer jd penghalang.. hoh hohoo.. Huuuu... lapar plk. Nk mkn apa ek? Hmm.. xkn nk mkn pon aku malas?? Hihi.. malas peringkat tinggi aku nih. Dah malas, satu apa pon xjd..

Supposedly, adek2 aku dtg ke cn, derang nk aku amek derang, but aku xbalik minggu nih.. well, kn aku dlm proses penjimatan.. mak n bpk aku plk xcaye adek2 aku nek bas, even yayat temankn derang. Skrg ni kan byk berita yg tidak enak tentang jnyh2 yg melibatkn knk2. That’s y la my parents xbg.. better be safe then sorry, right.. it’s ok then, walaupon akn kesunyian lah aku minggu nih, xkesahlah.. huuu..

hehhe... nk p umh odah pon xjd.. umh ayie ada kenduri. so, instead of joining them at bt kikir, i ask odah to send me some food.. heh heh.. uda pon kate nk dtg umh, but she called me yesterday and said she can’t come. Her admire build her a very big boat n it is obviously too good to be true that her students would be able to build one. So, she had to build a smaller boat all over again.

Huh.. nth dah brapa kali aku mention kt cni yg aku boring giler.. thp cipan. Huuuuu... seb baek ade tenet . leh layan. Walau aku kene merantau ke opis dulu b4 dpt men tenet. Ikot plan, minggu dpn aku bercuti.. ari kamis, 17 jun aku amek cuti half day, n teros sambung sampai ari senin. Ari sls br masuk keje blik. hmmm.. shotkos yg aku anjurkn plk berlangsung pd hr yg sama aku naek cuti.. huuu... bole ke ni..??? ke aku nk tangguhkn dulu? Almk. Xyh kot. Menyusahkn jer.. troskn je lah. Walaupn aku xpasti kejayaan shotkos tu nanti. Yg penting pastikn shotkos tuh berakhir, n aku xperlu pk2 lg psl shotkos nih. Heheh..

Mlm td (11/12 Jun) World Cup dah stat. Jana tanyer aku whether aku layan bolah x.. of kos lah x.. malas la aku. Aku xminat pon.. cam boring. bersorak tengok sekumpulan manusia mengejar sebiji bola. Huh. BOOORINNNNGGG... Odah layan bolah nih. Dia sokong Chelsea. Tp, mn ade Chelsea kn dlm World Cup. Nth pasukn mn yg dia sokong.. heh.. tp, to be fair, aku ske iklan bola kt TV tuh. Iklan bola 100Plus, astro (yg pemainnya jd cm binatang tuh. C.g.i canggih. heh), iklan org mesia berjoget style imbang bolah, iklan binatang2 yg mewkili sbhgian ngr2 yg bertanding (sambil imbang 1 bola), iklan bolah coca cola, n byk lg.. lagu bolah nyanyian Shakira pon menarik. They’ve done so much to promote World Cup kt Afrika tuh. hoohoo... walau pon aku xminat, syabas lah kt derang sbb the whole world seems to be aware n crazy about it.
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..