Nur Aini Mardiah! Tahniah, Umi~!!

Sekadar Hiasan..~~
ank sedara pertama! Op op oppp... abg aku xkawen lgk oke... jd, mn aku dpt ank sedara nih? Haaaa... inilah cahaya mata pertama sahabat aku, meshi... tahniah atas kelahiran anak pertama sahabatku~ pasni, bg Nur Aini Mardiah (betul ke aku eja nih?) adek ramai2 yeh. Xdelah dia sunyi dok sengsorang ngn umi n babah (agk nyerlah.. xtanya plk gelaran utk si ayh. heheh) nyer... baby nih merangkap ank angkat aku lah lebih kurang... heh heeee... perasan plk aku nih.. hari terakhir b4 aku balik kg dan uruskan penempatan sml d tpt keje baru, aku sempat menziarah si comel nih kt rumah beliau.

Mardiah. Tu pannggilan umi nyer. Aku try dukung! Mmg awkward!! Huh huuu... klaka pon ada~ kaku sgt aku nih... mardiah lembut sangat... ak takut sgt if baby tercedera sbb aku pegang... yg seronoknya, mardiah gelak bila aku pandang dia di pangkuan aku... huhuuuu... series... perasaan masa tu kan.... hmmm.... bahagia sangat... susah nk gambar~ patotlah meshi susah nk gambarkan persaan dia bila dah jdk umi Mardiah...

Meshi, chaiyok34 utk bg Mardiah adek2 lg yer...~ Mardiah sempat bisik pd mata hati aku yg dia nk adek lelaki utk main gusti lengan bila dan besar nanti n 2 adek pompuan untuk men masak2 kek chocolate moist sensama tau...~ ^ ^

Tahniah Meshi, n semoga ko sekeluarga berbahagia hingga ke akhirnyer~ *wink3

P/S: SAD... I DIDN'T SNAP A SINGLE PICTURE WHILE I WAS THERE~
Category: 1 comments

1 comments:

sheta said...

wah3..shim banyaklah ko nye bisikan mardhiah :-p. memang masa mula2 ko dukung dia tu dia gelak kan? dia tau ko sahabat ummi dia. dan mama angkat dia. tu yg dia seronok tu.

takpo,shim cara pegang baby buleh blaja. senang nanti nak jaga anak sndr :-)

apopun, terima kasih, shimm.

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..