hari kedua~

sila jgn salah paham yer... ak bukannya nk wat sequel or siri penjelajahan di sini~ semalam wat tajuk hari pertama, hari ni tajuk hari kedua, esok.... hari ketiga plk. hah haaa... xde niat nih... lom pandai nk wat tajuk vavavoomm lgk yeh. lenkali keeeeeeyy.....

sangkaan aku, kolej baru sumer nyer complete. pensyarah PC sorang satu, parking berbumbung  everything. ternyata tekaan aku meleset. pensyarah kt cni pon asek bz jerk. bz ngn event. menurut beberapa org, kks2 ada byk program skrg nih.

aku masih lgk kebosanan. skrg masih berkira2 nk wat jahat. nk balik rumah o jenjalan kt bandar segamat. sejam pergi balik! hoh hoooo..... kat sini ramai kwn2 baru. tp, aku masih janggal lgk~ claim pindah mcm mn nih? aku nk wat ke x? op kos lah aku akn tanya admin dulu... hah! aku dah de something to do! yeahhh~~!!!!! tp, berbaloi ker jarak dekat jer nih?
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..