Salah. huuuu...

cn ner aku leh salah tema plk ni ek. haaa... ce citer... ce citer...

cn ni citer nyer....
last2 minit aku kene ganti membe ke majlis yg dianjurkn pat aku keje nih. dlm minda aku nih. terbayang tema: MERAH, HITAM, PUTIH, TOPENG..!!

Natijahnya.. time aku balik kg deepavali minggu lepas, aku sediakan lah baju merah n bila sampai ke jempol yg damai dan bosan nih aku menjajau lah mencarik tudung yg seswai g2 dgn baju yg aku bwk tuh.. last2.. malam td, terbongkarlah kesilapan aku gara2 malas belek memo board! house mate aku ni lah... bukak citer, tanya outfit apa aku nk pakai mlm majlis berkenaan. then aku selamba jwb.. bj merah. then, beliau pun menyatakan hakikat ini: "bkn tema hitam putih topeng ker shimm..??". aku yg kompom tahu warna tema majlis tuh menegaskan lah warna tema adlh spt yg aku nyatakan di atas.

then, nk dijadikan citer... mlm yg sama, aku teman housemate ke tpt keje sbb beliau ada keje nk wat. oke, aku yg kebosanan, pon rajin lah pulak tgok2 ke papan memo. dgn demikian.. maka, terpandanglah aku memo berkenaan majlis tersebut.

Tema: HITAM, PUTIH, TOPENG

Prakk!!!! sudahhh..... bingung aku kejap. hahh.... penat jer aku g carik tudung yg sesuai dgn tema "merah, hitam, putih". topeng xde oke, sbb aku dah pakai spek. topeng aku lah tuuu..! oke, poyo! huuuu... hari ni aku dah decide... last minit pon... last minit lah. aku pakai jer lah apa baju hitam yang aku ada.. hantam saja lah labu...

p/s: sbnrnya, aku pon xigt cn ner minda aku boleh pk tema warna MERAH, HITAM, PUTIH tuu... yakin dan pasti plak tuh.... mmmm....

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..