o. ooo…. Sudahh…

Ehem…. Sejak aku amek supplement nih, bdn aku dah mula naik. Selera mkn plk mencanak2. Asek nk mkn jer… duit byk abes ke makan jerk. Woah! Perlu x aku risau yer.. wihhuuuu.. siriesly… cn ner nih? Dah risau.. Dohh… nk senam… semangat xkuat… adohhhh….

Nih baru masuk minggu ke3 aku amek. Klu xsilap aku lah… pastu… if aku luper… of kos lah aku xmakan supplement tuh. Mmm..xkn nk benti..?? aku abeskn sebotol dulu… tgok cn ner ek..

mmm.. pinggang aku melebar.. n bontot plk.. membesar… huuuuu… cn ner nk pakai kebaya nih. Eheheehee… ada hati lg tuh.. huuu… perlu x aku kawal mkn (selera mkn cam org kebulur. Boleh ker nih???)? Bole gk aku jimat sket. Seb baik g keje pakai bj kurung. Longgar… leh la sembunyik2 sket.
Abeslahhh… punah lah harapan aku nk pakai kebaya pendek nyonya. Ari tu baru jer bincang2 ngn tukang jahit. Berkira2 gk lah aku nk beli bahan ela. Berkecai sudah plan aku tuh… huuuu…

p/s: bb aku dah kene block. Haii… boring lah aku pas nih… *sigh#

3 comments:

sheta said...

hohohoho...
perghh..pinggang melebar? aku tengok mcm biasa je. bontot membesar? fewiitt...tuh makin seksi tuh shim. ada isi2 sket, cantiklah, takdolah sekeping je. kuikuikui...

selera makan aku pun bertambah. asik nak makan je. tp aku takpo,kan? :-p
tapi kamu, aku rasa kena hati2. makan banyak, kena jugak eksesais. jgn banyak tido. nanti, ko akan membesar dengan 'sehatnya'.

p/s: dulu ko tak amik supplement pun ko mmg makan banyak.makan banyak,munkin sbb ko makan tak baca doa makan agaknya :-P hahahaha

pakai kebaya ketat2 tak elok shim, seksi weeeiii :-)

Unknown said...

hehhe...ape la shim....
kak azah tengok sekeping je....cam xder lemak la... :D

ShimM said...

Meshi: wahh.. xnmpknya trick aku pakai bj yg longgar berjaya menagburi mata org. wah ha.. kt rmh kn.. nmpk jer cutting pinggang dah larik. mm.. kebaya ketat nk try gk pakai. tgok org pakai cantik sgt.. eheheheee.. *tanduk setan muncul#

k zah: lemak2 sy.. sy simpan kt rmh.. xbwk g keje.. jeans yg dah fit itulah bukti lemak2 sdg berkumpul membina empayar~ woah!

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..