Program Kemahiran dan Pembangunan Sahsiah Pelajar Program SKS

Alhamdulillah... program ini telah dijalankan dgn jayanya walaupon terdapat masalah2 tertentu yang merintangi. Terima kasih yang xterhingga kepada semua pensyarah dan pelajar2 SKS yang terlibat. U ALL DA BEST!!!

Program:  
Program Kemahiran dan Pembangunan Sahsiah Pelajar Program SKS

Tarikh:  
11 - 13 November 2011

Masa bertolak:  
10.30 pm dari KKJN

Tempat2 yg dikunjungi: 
* Island Hoping (Pulau Singa tgok helang, Pulau Dayang Bunting, Pulau Beras Basah)
* Cable Car (beautiful Scenery filled with excitement)
* Nek boat. what an experience!!!! love it so much!
* nek feri. CROWDED! 

Aktiviti2 lain:
* Pertandingan Kemahiran n aktiviti2 Pembangunan Sahsiah bersama para pelajar SKS

Photos:

Gambar-gambar kenangan yang sempat ditangkap:-


 p/s: Next time around nk g ngn family or friends! weeeee.....

Category: 2 comments

2 comments:

sheta said...

Wowwwweee...purple bijik mata aku tengok gambar nih. Seronoklah kamu shim, buleh gi langkawi ngan kwn2 n studs...huhuhu. kalau aku dapat ikut kan best. Huk3... tapi aku tak buleh nak pigi dalam keadaan begini,kan?

Next time,kita pigi sama2 eh, dan ko buleh jd tourist guide dan jugak...baby sitter :-P
Kuikuikui~

ShimM said...

wah hahaaa... insyaAllah... jd tourist guide nih aku fail sket sejak aku fail geografi, tp, klu jdk baby sitter nih aku angkat tgn surrender awal2~~ ^ ^

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..