Speaking English


lama dah aku xpraktik speakin' in english neh. wah hahaa... poyo jerk!! org2 kt tpt keje baru nih terror ber'english'. serius, xtipu, even dlm meeting pon ada jerk yg nk selitkan bhs omputih tuh. bagoslah, at least, adalah member nk ajk bertutur dlm bhs tersbt. klu dulu, aku bebel sengsorang jerk. pastu dptlah kata2 'pujian' yang sgt lapok dari org2 yang rajin plk nk berbual ngn aku. i really mean lapok n cliche. asek ckp mende yg sama jerk about me can teach english, about me speaking berhabuk n sort. mcm xde isu lain o idea utk meneruskan perbualan. cliche, bosan n tired nk dgr, tp, tahan jerk. n paling bosan klu perbualan tuh mesti nk diselitkn dgn isu aku yang digosipkn ngn sesiapa jerk n bla3.. watever! tired..!!

well, nmpknya aku xperlu lah nk humble sgt when it comes to speaking in foreign language, right..? hmm.... oke, thx for reading! nk citer tu jerk. heh heee...
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..