Team Teach (TT)

susahnyer bila kene TT neh. paler dua2 lect plak berbeza2. huh huuu.... partner aku neh ikut paler dia plk. bila aku nk wat ikut cara aku, dia akn membantah seolah-olah cara n kaedah dia betol. huh huuu

aku bukan nk komen cara dia mengajar sbb kaedah mengajar seseorang lect tuh unik n xperlu dipersoalkan pon. tp, cara dia bekerjasama ngn aku agk menyakitkan hati lah. aku terima jer cara dia nk kendali silibus n pnp. dia xnk ikut cara aku plk. aku bertolak ansur dgn dia, dia xbole nk bertolak ansur dgn aku plk. sakit nyer ati rase.

pg td, dia kata aku buat dia bingung. nth apa yg bingung nth. dia yg xble nk catch up silibus, dia nk salahkan aku as MEMBINGUNGKAN dia plk. pastu jln pergi dgn mara2. what dahell???! wat mood aku hilang pepagi nih. naseb lah aku ngh pose. aku ngh jg mulut aku neh. klu x... huhuu... aku mmg seorg yg penyabar sbnrnyer... heh heee

cian sgt kt student if aku xble kawal marah aku. huhuuuu... aku dah cuba yang terbaik menyabarkan diri aku. baru jer td dia dtg n bwk perangai 'AKU JER YG BETOL' tuh. n sbb rs geram aku ckp ms dia nk blah ke meja org lain, "KO RASA KO JER YG BETUL KN.." n i don't give it a damn how she felt. whatever!

dia nih terlalu ikut sgt urutan Lembaran kerja pelajar. rimas aku. aku mmg bkn mcm dia. strict ngn tugas n workaholic. yep. i know that. but that doesn't mean i don't know how to do my jobs! kata2 dia yg buatkn aku hilang sabar hr ni ialah ble dia dah xnk bincang lg n said, "dah lah aku xnk dgr lg, yg dah lepas dah lah.. xpayah ckp lgk." BODOH. langsung xnk terima n betolak ansur sesama TT. bknnya any big deal pon! xmatilah student kalau kita skip Lembaran kerja. BANGANG! marah nyer aku rasa~

ptg ni kitorang n bincang.... psl kelas.... itulah yg dia kata~ oke aku xrugi pape pon~ WATEVER

Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..