Iklan PETRONAS 2012 - Buatku lebih BERSYUKUR~

Salam;

Semua org sedia maklum kehebatan iklan raya yg dikeluarkan PETRONAS. Pasti akn menyentuh hati n jiwa dengan meset2 yg bermoral tinggi dan membina.

Menonton this ad buatkan aku lebih bersyukur dan menghargai setiap apa yang aku ada. it won't kill anyone to cheer and make other people happy eventhough we're not deep inside. sbb setiap kali kita memberi kegembiraan dan harapan hidup yang lebih baik kepada org lain, sinarnya akan menyinari hidup kita jugk. huh huuuu~ Betapa bertuahnya aku dan kita yang berada di bumi Malaysia yang bertuah ini dan dgn apa shj yang kita ada skrg. BERSYUKURLAH dan HARGAINYA~

nevertheless, Enjoy, tonton this ad from Petronas;


p/s: pelakon laki utama tuh hot lah. wah hahaaaa... hausmate aku kata dia pelakon dlm pilem Pisau Cukur~ nth, aku xprasan pon watak dia neh sbb pilem tuh SS n buat aku rimas jerk. hoh hoooooo....~
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..