I'm On Leave~ Balik Jommm.....


Ohohooo.... balik kampung...
Ohohooo.... balik kampung...
Ohohooo.... balik kampung...
Hati girang...~

Mari kita BALIK KAMPUNG bersama-sama... aku akn bertolak hari ni gk ke kg.. if i had to drive in the dark nite, then i will. ^ ^ .... huuu... ari ni mesti sesak gilerr2~ Boring jer keje ari ni sbb sunyi benar kolej nih. ramai dah yg cuti. huh huuuuu.... xper, kuatkan semangat, esok cuti.. ptg ni leh balik. aku dah kemas sumer brg2 n siap basuh baju skalik. hah haaaa... hmmm..... duit raya pon dah de...... apa lg yg kurang yer... hmmm... kuih ry, baju raya, brooch, hmm... byk lg nk kene prepare. huh huuuu.... sempat ker... mak, abh, adek2 sori yer... last2 minit br balik. huh huuuuuu.... smlm adek aku meset tanya aku, "xbalik ke?". dohhh... sy nk EL jer ari nih. tp, aku tahan jerk. saba... saba... aku gtau diri aku. heh hee... i'm pretty good at that right? being really PATIENT when i really determined about something~

anyway, SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR n BATIN diucapkan~ maafkanlah daku sekiranya ada kata2 dan perbuatan menyakiti sehingga menebuk kelukaan di ulu hati. juga halalkan lah apa yang terambik, termakan, terminum sama ada sengaja atau tidak. May u guys experienced the BEST EID this year~ *wink3

: ) (^ ^ )
Category: 0 comments

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..