Movie Review: Bini2 ku Gengster

oke.. muvi nih.. ada kelainan... n bg aku best laa... cuma bg aku watak hairi (shaheizy), (manja/kak yong) yana n intan agak memualkan kadang kala. tapi, to be fair.. byk scene-scene comel yg watkan aku senyum2 n gelak2 k. oke.. siyes... klaka nya still ada, itu xdinafikan oke.... at the end of this movie beberapa persoalan terjawab. cthnya.. dgn mengetahui kak yong tahu suaminya dibuli oleh mat saje.. dia hantar 2 org kepercayaannya utk membelasah mamat tuh, tp, setiap kali derang samapai, mat saje dah longlai kene belasah.. rupa2 nya... haaa.. kene tgok citer ni lah. ternyata tekaan aku ttg siapa yg membelasah mamat tuh salah. oke, utk pilem nih.. ia layak diberi 6 dari 10. oke.. nk tonton movie??? aku rekomen muvi nih jika nk layan feeling ala2 dlm hati ada taman g2..~

to be honest, masa aku tgok citer nih. kebanyakan penonton anak2 muda + kapel + family + malay.. so, mmg xpelik lah if panggunh gamat ngn tawa n kata2 mcm "siooollll"... in a positif way sbb scenen yg ditonjolkan mengujakan derang agknya.. mm.. derang enjoy btol tgok citer nih. panggung yg gamat tuh lah bukti nyer oke..

k.. pepehal.. layan triler nih yerk~

1 comments:

RaUDaH said...

ko dah tgk ekk..emm..best ke..try la tgk nnt kan..

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..