Baju Kurung Malaysia

Ehem2.. dgn xmalunyer... mempersembahkan... baju kurung buatan sendiri!!!!

air tgn saye nih~

wahhh... ada rasa bangga yg bersarang. cewahhh..!!! then, aku sambung dgn beberapa masterpiece air tgn sendiri seperti berikut ini...

air tgn ku juge

yg nih aku repair. susah nk jln ngn ropol tepi. lagipon byk sgt ropol susah nk gosok~ cam nih ok sket~ nk gosok pon senang..

aku jahit balik. dari ropol tepi ke kain jenis timpa. hmmm.. senang sket nk jln~

ada lg yg aku dah jahit. pas ni nk belajar jahit pesen len plk. weeee... to be honest, jahitan aku xde la cantek sgt. tp, seperti yg aku selalu ckp ngn mak aku la... "BUKAN ORG LEN YG NK PAKAI.. SIMAH JUGAK!!" k.... that's why aku tros buat jerk. btol pon kn... aku xyh risau apa pandangan org... sbb aku pakai sendirik. bak kata mak aku.. "MULA2 MMGLAH SENGET2 LAMA2 NANTI... DAH PANDAI.. CANTIK LAH JAHITANNYER.."

ok... she's right!! <bg semangat pd diri sendirik la plk~>

3 comments:

RaUDaH said...

waaa...jelesnye..hehe..nk gak..

Unknown said...

wah shim....dh pandai wat baju kurung....pasni leh la ajar kak azah

ShimM said...

odah: hihihiiiii.... klu nk.. join aku blajr jahit jooommm~

k azah: nk bljr dr cikgu sbnr.. sy ni ala2 cikgu ajrn sesat bab2 menjahit nih~

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..