Rahsia Bentuk Muka

hari ini dalam sejarah! akhirnya... ku akui selama ini aku tau hakikat ini, tp aku seringkali mengelakk dan menafikannya~ chewah!! ahah.. bebenor nyer nk kata jer.. aku dah terima hakikat dan bersedia mengaku yg muka aku berbentuk KOTAK!! atau dalam istilah 3D nyer.. bentuk KIUB g2~


wa har3.. selama ni aku perasan aku bermuka bulat. wihhhuuuuu...!!!!

 
i made a researxh on the net, n i found this! it says characteristics that represents a person's BENTUK WAJAH. haha.. entah nk translate bntuk muka cn ner. malas nk google. eheks~ tp, perlu diingat, ini andaian jr.. xpelulah obses sgt, yg baik diterima seadanya, yg agk mengecewakan.. cubalah ubah menjadi yg lebih baik.


****************-----------------------*********************


mula2, btk muka aku.. iaitu KOTAK atau BERSEGI~

org yg btk muka gini, seorg yg aktif dan gemarkan aktiviti yang berkaitan dengan sukan, dan agresif. dia juga seorang bercita-cita tinggi, dan memiliki daya ingatan yang tajam. namun, golongan nih agak lembab dalam urusan cinta.
persoalan: haha.. aku seorang pelupa nih. mn betoi.. TIPU!


kedua, bentuk muka BULAT atau BERISI atau TEMBAM~



org nya peramah, berperwatakan ceria dan santai, bijak berkomunikasi namun gemar membuat sesuatu keputusan mengikut kata hati.pesanan untuk org sebegini, bila memandu di atas jalan raya.. jln lah terlalu mengikut kata hati yer.. IKUT HATI, MATI.. IKUT RASA BINASA.. XIKUT KATA, MERANA..


ketiga, bentuk muka BUJUR SIREH atau OVAL~

org yang mempunyai bentuk muka sebegini mencerminkan peribadi seorang yang sentiasa bekerja keras, bijak menangani masalah kewangan, memiliki sikap gigih yg luar biasa, memiliki perancangan hidup yg sangat jelas, walau ada kalanya mereka ini agk agak ego.so, kalau ajak org cenggini p tgok wayang, rugilah anda seandainya taste muvi anda denga mereka berbaza, mereka sudah semestinya berkeras mempertahankan ego nk tonton cerita cinta berbanding anda yang berjiwa rockers dan mahu menonton pula muvi Hantu Kak Limah Balik Rumah..


keempat, muka berbentuk SEGI TIGA atau BERDAHI LEBAR, BERDAGU KECIL~
 


org berwajah bentuk segitiga adalah org yang cerdik, pantas dlm melakukan sesuatu tugasan, terlalu aktif dan tidak tahu duduk diam namun agak kurang gemar memikirkan soal kesihatan diri. itulah sebabnya RAMBUT NYA GUGUR, WARNA PUN LUNTUR, SAKIT JANTUNG, SEMUA DIA TANGGUNG.. <lirik lagu KRU - Seksa>


walau apapun, entry nih hanya untuk suka-suka sahaja.. xberminat mentindir sesiapa kecuali diri akusendiri sahaja...

2 comments:

sheta said...

aku memilih bentuk muka oval. bujur sireh gitu...ouwwww~

ShimM said...

owh.. ko nih kuat perasan.. btk muka ko BULAT oke~

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..