Operasi Pembersihan Kipas!

tanggal 7 May~ tercatat lah sejarah bulan mei 2011 bila aku dengan tiba2 nyer menjadi RAJIN ala2 cipan membersihkan kipas siling yg berabok dan berdaki akibat tidak dicuci. seingat aku, since aku first time dok serting, aku mmg xpenah nyer nk mencuci kipas kt bilik aku neh~ eheks

Keadaan salah satu bilah sblm dibersihkan~
Dengan selamba nyer aku memperkotak-katikkan penyapu Min untuk menjayakan sesi pembersihan ini. Namun, nth mgp aku langsung xmerasa kesal
debu2 n daki2 (habuk2 yg tlh memejal) yg tlh berjaya dikumpul dan dijadikan koleksi kenang2an~
Selepas pembersihan~ Hooray, brlah rasa sket angin dr kipas nih. tp, still rasa panas walau xde panas cm b4~
TAHNIAH kpd diri aku sendiri krn tetiba mnjdk rajin giler n mahu membersihkan debu2 yg melekat kt kipas tuh. ehks! . YEAY!!!

1 comments:

RaUDaH said...

agak2 pasni ko lehla bukak company ala2 cuci2 servis..eheh..

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..