MAKE UP and PHOTOSHOP. B4 n AFTER~

minggu lepas aku wat kursus berkaitan SOLEKAN. so, ari ni nk citer psl make up and my discoveries. dah lama tau yg mekap can turn an ugly duckling into a swan tbh2 lg dgn gabungan perisian PHOTOSHOP. but.. seing it with my two eyes mengesahkan lg hakikat itu. huu..

Supermodel Tyra Banks
The most desirable woman, Pamela Anderson
Unknown 'hot' Old Lady
An everyday 'hot' woman
!!! is this really Kate Mosss??? What Happen to her???
Celebrity: Anna Kournikova
minah nih leh jd 'The girl Next Door' icon..
Nih yg aku panggil 'body Reconstruction'. bkn bangunan jer leh reconstruct.. nih, cth kesan mekap n PHOTOSHOP~
Kulit pon jd flawless~ kesan mekap n teknik fotografi yg mahir~
Gamba2 nih sume ihsan pkcik sedara tiri aku, si Wak Google~

kesimpulannya, mekap nih mampu menonjolkn kecantikan luaran seseorg, dan meningkatkn keyakinan seseorang. xsalah memakai mekap kn.. walaupun ia seolah2 memakai topeng yg melindungi kekurangan pada wajah dan diri sendiri.

eheheee.. rentetan dr kursus solekan tuh kn, aku pon beli mekap gk.. online.. b4 kursus tu lg aku dah de.. byk lak tuh.. xreti nk guna pon... time kursus SOLEKAN ari tuh sempat la aku tgok2 pengajar ajar peserta2 yg terdiri drpd student2 tuh. tp, xdpt fokus btol2. ehee.. aku dpt gk goodies dr tng pengajar tuh. weeee..!!! nice! at least aku dptla sket2 ilmu dr pengajar tuh. best gk. next time ada kursus solekan, aku nk join lah.

di sini, ada bebrp gambar dr kursus tersebut~

sesi demo ke-2. CAT'S EYE
dak belasan thn pon leh nmpk matang~ nk belajar gk mekap2 nih. conteng muka sdr lah gmk nyer ~_~"

0 comments:

Post a Comment

Thank You for Your Message(s)..